FAQ
- Strona Główna
- FAQ
O Naszych Usługach
Jak najbardziej TAK! Pokazy różnią się w zależności od wybranego artysty. Podczas
rezerwacji zapytamy Cię o to, jaki charakter pokazu preferujesz i dobierzemy adekwatnie
wykonawcę.
Wszystkich! W naszym zespole znajdziesz osoby specjalizujące się w kartach, luźnych
występach z humorem, jak i iluzji psychologicznej i hipnozie! Jeśli chcesz, aby pojawił się
konkretny element, daj nam o tym znać!
Nie tylko występy ale także artystów! Wierzymy, że dobrze dopasowany iluzjonista zmienia
wydarzenie nie do poznania! Dbamy o to, aby efekty, humor, stylistyka i sama sylwetka
iluzjonisty były dopasowane do wydarzenia i publiczności.
W zależności od tego, ile czasu jest potrzebne, występ może trwać od 5 do 45 minut na
scenie. Naszym przyjętym standardem jest 30 minutowe show, po którym z reguły
przechodzimy do iluzji z bliska przy stolikach. Pamiętajmy jednak, że każde wydarzenie jest
inne! Dopasowujemy czas trwania show do Twoich oczekiwań.
Rezerwacje i Kontakt
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, przez formularz kontaktowy (link) lub mailowo na magicyzklasa@gmail.com. Korzystamy z gmaila, żeby nic nie wpadało do spamu 🙂
W większości przypadków wystarczy tylko umowa. Zaliczka jest stosowana tylko w przypadku zleceń premium na kwoty przekraczające 10 tys. zł.
Będziemy potrzebować daty, dokładnego miejsca, przybliżonej liczby osób oraz adresu mailowego. Pamiętaj o tym, że możesz podzielić się swoją wizją, a my dopasujemy show do Twoich oczekiwań :).
Oczywiście, że TAK! Jesteśmy tu dla Ciebie. Porozmawiaj z nami telefonicznie (numer
telefonu), mailowo (magicyzklasa@gmail.com) lub wyślij formularz kontaktowy.